Thursday 31 January 2013

Super Angry




Amboi adik aku lagi sorang nie! cam sial jer! Dammit you bitch! Hate you really seriously! Lepas makan sedap je tidur bilik mak ni atas katil macam Ratu pulak.Dia sorang jer duduk situ! Meyampah betul! nak maki kang dia menagis super gila. This is so stupid!Hari-hari aku ni asyik rasa marah jer. Kalau tak Luqman, Tasha atau Ikhwan. Super moron! Hari ini musim aku marah Tasha! Seriously i hate for a long time ago! Tau tak, my mother really love ank yg bongsu! tu sebab mangkuk tu la lahir aku bukan lagi anak bongsu! Idiot! My mom say ank dia yg paling bongsu tu baik segala super crazy! Sepatutnya aku dgn kakak aku jer. Tapi entah cam mane korang lahir super stupid! My mom memang nak cari penyakit! Semalam kakak aku ada kata yg my mom has say at her, mereka nak masuk alam remaja nie degil so jangan marah mereka.Biarkan jer la.Super Hell!!! LIKE I CARE?!!! Eh aku dulu, 12 tahun. Aku pun masa tu masuk alam remaja and i like them! Super degil! (tak der la degil sangat) tapi elok jer Super Gile Setan Mak aku segala maki dan cacian! Amboi time aku gile setan marah dekat aku tapi bila si tak gune tu pulak biar! What Wrong with you! This is so not fair! Like i care about it! Suka hati aku la nak maki ke marah ke sebb you mother always mad with me and not enough that you saying worst thing from you mouth at me! And i would do the same thing at them! Kenapa manja kan sangat anak saif bodoh tu! You Wish That don't you. That why the only men you have is that dam guy! Super Stupid LoL!! THIS IS REVENGE!!!