Friday 28 December 2012

Bad day...



Hari nak hujan da.. Hari ni kan cam sial je. kakak aku bergaduh dgn adik aku tu sbb pemalas tak masak nasi pastu kata aku sayang dye pulak! Tak de la... sama gak dye tak masak nasi ke tetap gak dye main pukul 12 tegah malam sampai 11 pagi...masa yg dye main tu lebih banyak... Bodoh la kakak aku ni! terlalu emosi ! org virgo memang emosi cepat ye? Bodoh betul! pastu org gemini pulak memang suka ambil attention dan gedik kot...Aku rasa budak tu lagi senang, dye x yah buat kerja tapi dye online gak baukannya x online langsung then masa dye lebih banyak dari org yang buat kerja.. Just kira 12 midnight sampai 11 pagi kadang-kadag 12 tegah hari... 12 jam tau dye online!Asal bodoh sangat kakak aku nie! kalau pukul 12 tgh malam sampai 11.. 11 jam la dye online! Kalau dye shift pagi belum tentu dye boleh online 11 atau 12 jam! Kakak aku ni bodoh betul la! Dah la lembab buat kerja tapi bangang pulak! Entah la...kakak aku ni memang emosi cepat sangat! Tak fikir secara resional..memang susah cakap dengan dye!

xoxo!